Overslaan en naar de inhoud gaan
header meedoen

Over de regeling

Wat ik wil, wordt niet aangeboden op de website

Er zijn zo veel mogelijk aanbieders uitgenodigd om mee te doen aan de webshop. U kan de aanbieder van uw keuze wijzen op de website. Wanneer zij dat willen, kunnen zij zich alsnog aanmelden op Meedoen Hollands Kroon.

Mocht het product van uw keuze er niet tussen staan, kan het zijn dat u niet genoeg budget heeft om het product te kopen.

Hoe lang blijft mijn tegoed geldig?

Uw tegoed is 1 kalenderjaar geldig en vervalt op 31 december.

Ik heb meerdere kinderen, kan ik het geld bij elkaar optellen?

Nee. U kunt per kind het bijbehorend budget uitgeven.

Moet ik het tegoed in één keer besteden?

Nee. Het tegoed kan in gedeelten opgemaakt worden. U bepaalt zelf aan hoeveel activiteiten het geld besteed wordt.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de regeling Meedoen Hollands Kroon?

Via bijzondere bijstand  op hollandskroon.nl kunt u een aanvraag indienen.

Over de website

Ik snap helemaal niets van computers. Kan ik de artikelen niet op een andere manier verkrijgen?

Nee, u kunt alleen bestellen via meedoen.hollandskroon.nl. U kan iemand in uw omgeving om hulp vragen.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik wil bestellen.

Vult u dit formulier in, zodat wij kunnen uitzoeken wat er misgaat. 

Waar zie ik hoeveel tegoed er nog over is?

Wanneer u bent ingelogd met uw DigiD ziet u hoeveel budget u nog heeft.

Kan ik mijn aankoop nog annuleren of wijzigen, nadat ik de bestelling heb afgerond?

Nee. Als u uw bestelling heeft afgerond dan is het niet meer mogelijk deze te annuleren of wijzigen. Het bedrag wordt na de aankoop van uw meedoen tegoed afgetrokken.

Ik ben aanbieder en mijn inloggegevens worden niet geaccepteerd. Wat kan ik doen?

U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, dus niet met uw emailadres.

Ik ben aanbieder en heb geen contactgegevens van de klant.

Bestellingen die na 24 januari zijn geplaatst, zijn voorzien van het mailadres van de klant. Heeft u eerder bestellingen ontvangen en kunt u dit niet verder afhandelen? Neem dan contact op via meedoen@hollandskroon.nl.

Betaling aan aanbieders

Ik heb nog geen betaling ontvangen, waarom niet?

Wij ondervinden nog problemen met de betalingen aan de aanbieders van de gemaakte bestellingen. Er wordt gewerkt aan een oplossing en hopen zo snel mogelijk de betalingen te kunnen verrichten. Sorry voor het ongemak.