Overslaan en naar de inhoud gaan
header meedoen

Mijn kind(eren) hebben geen budget gekregen

Voor Meedoen 2023 hebben wij gekeken wie wij automatisch konden aanmelden. In maart 2023 heeft u hiervan per post een brief gekregen. Door een fout in het systeem zijn niet alle kinderen aangemeld. Bent u aangemeld, maar uw kind(eren) niet? Wij melden de kinderen graag alsnog aan. Geef het door via het formulier Kind(eren) aanmelden Meedoen. Hiervoor logt u in met DigiD.

Wat ik wil, wordt niet aangeboden op de website

Er zijn zo veel mogelijk aanbieders uitgenodigd om mee te doen aan de webshop. U kunt de aanbieder van uw keuze wijzen op de website. Wanneer zij dat willen, kunnen zij zich alsnog aanmelden op Meedoen Hollands Kroon.

Mocht het product van uw keuze er niet tussen staan, kan het zijn dat u niet genoeg budget heeft om het product te kopen.

Hoe lang blijft mijn tegoed geldig?

Uw tegoed is 1 kalenderjaar geldig en vervalt op 31 december.

Ik heb meerdere kinderen, kan ik het geld bij elkaar optellen?

Nee. U kunt per kind het bijbehorend budget uitgeven.

Moet ik het tegoed in één keer besteden?

Nee. Het tegoed kan in gedeelten opgemaakt worden. U bepaalt zelf aan hoeveel activiteiten het geld besteed wordt.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de regeling Meedoen Hollands Kroon?

Via bijzondere bijstand  op hollandskroon.nl kunt u een aanvraag indienen.

Over de website

Ik snap helemaal niets van computers. Kan ik de artikelen niet op een andere manier verkrijgen?

Nee, u kunt alleen bestellen via meedoen.hollandskroon.nl. U kunt iemand in uw omgeving om hulp vragen.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik wil bestellen.

Vul het formulier 'Help, ik kan niet meedoen' in. Dan zoeken wij uit wat er mis gaat.

Waar zie ik hoeveel tegoed er nog over is?

Wanneer u bent ingelogd met uw DigiD ziet u hoeveel budget u nog heeft.

Kan ik mijn aankoop nog annuleren of wijzigen, nadat ik de bestelling heb afgerond?

Nee. Als u uw bestelling heeft afgerond dan is het niet meer mogelijk deze te annuleren of wijzigen. Het bedrag wordt na de aankoop van uw meedoen tegoed afgetrokken.

Voor de aanbieders

Ik heb nog geen betaling ontvangen, waarom niet?

2 keer per week wordt een betaling van de bestellingen van die week gedaan.

Ik wil graag mijn producten aanbieden op deze website

Hoe u dat doet staat op de pagina Informatie voor aanbieders.

Ik ben aanbieder en heb geen contactgegevens van de klant.

U ontvangt een mail van de bestelling met contactgegevens van de klant. Ook kunt u via meedoen.hollandskroon.nl de bestelgegevens vinden na inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik ben aanbieder en mijn inloggegevens worden niet geaccepteerd. Wat kan ik doen?

U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, dus niet met uw emailadres.